כללי

  • מרבית המוצרים באתר כגון ריהוט, אקססוריז ומוצרי עיצוב לבית מוכנים למשלוח ויסופקו עד 14 ימי עסקים.
  • ניתן לבחור סוג משלוח: איסוף עצמי מבית העסק, משלוח עד הבית.
  • עלויות המשלוח הינם כפי שהן מופיעות בעמוד התשלום לפי איזורי החלוקה.
  • מוצרים עם זמני משלוח מעבר ל14 יום יצוינו באתר – כמוצרים שניתנים לאספקה עד 60 יום.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להתעכב במסירת המשלוחים, במידה ותהיינה עיכובים שאינם תלויים בחברה קרי כוח עליון, אסונות טבע, מלחמות, מצור ו/או  מצב בטחוני ו/או כל דבר אשר ברמה הלאומית והבינלאומית. 
  • שליחויות החברה נעשות ע"י גורם שליחויות חיצוני, במידה וקיימים תלונות ו/או חוסר שביעות רצון מטיב השליחות יש לדווח לשירות הלקוחות של החברה. כמוכן נציין כי חברת ולטיקס בע"מ אינה אחראית על החברת שליחות החיצונית ו/או טיב איכות השירות של השליחים  ועושה כל שביכולתה למנוע אי נעימות ותקלות.
  • זמני האספקה הינם מרגע אישור ההזמנה ולא מרגע ביצועה.
  • כלל זמני האספקה הינם משוערים ובאחריות הגורם המפיץ.
  • במידה ומדובר במשלוח דחוף, מומלץ ליצור אתנו קשר כדי לוודא את זמן האספקה.
  • במקרה של הזמנת ריהוט יש לוודא עם הסטודיו עלויות הובלה והרכבה.
  • הובלה והרכבה אינם נכללים במחירי הריהוט ומשולמים ישירות לספק החיצוני.
  • ימי עסקים אינם כוללים שישי / שבת וחגים

מדיניות משלוחים פרחים

  • משלוח סטנדרטי שההזמנה בוצעה ואושרה ע"י נציג/ה מטעם הסטודיו עד לשעה 13:00 יישלח ויימסר על לאותו יום לכל המאוחר עד לשעה 21:00 בערב.
  • הזמנות שבוצעו החל מהשעה 13:00 נשתדל למסור באותו יום או לכל המאוחר עד יום למחרת עד השעה 18:00 (רצוי להתכתב איתנו בנושא / להתקשר בשביל לוודא )
  • אם קיימת דחיפות רצוי להודיע לנו ולדבר איתנו על כך מראש.
  • שליחויות החברה נעשות ע"י גורם שליחויות חיצוני, במידה וקיימים תלונות ו/או חוסר שביעות רצון מטיב השליחות יש לדווח לשירות הלקוחות של החברה. כמוכן  נציין כי חברת ולטיקס בע"מ אינה אחראית על החברת שליחות החיצונית ו/או טיב איכות השירות של השליחים  ועושה כל שביכולתה למנוע אי נעימות ותקלות.
  • זמני האספקה הינם מרגע אישור ההזמנה ולא מרגע ביצועה
  • עלויות משלוחים משתנות לפי איזורי חלוקה יש לדבר את איזור החלוקה בשביל לדעת עלויות.
  • משלוחי פרחים בדר"כ נמסרים עד תום יום העסקים אלא אם כן צוין אחרת ע"י נציג החברה.
  • בימי שישי וערבי חג  ייתכנו עיכובים.
  • ניתן לוודא  איתנו גם טלפונית וגם בוואטסאפ, לפי מיקום השליחות מה צפי הזמן למסירה של הזר.
  • בימי חג וימי שישי אין התחייבות לביצוע תיאום משלוח ואין התחייבות לשעת אספקה.

זמינות ומיקום אזורי

  • זמינות שירותי השליחות כפופה למועדים אשר נקבעו ומפורסמים באתר.
  • בכל שאלה או בירור לגבי השירותים ניתן לחייג אל שירות הלקוחות של הסטודיו בוואטסאפ 052.6902881  כמוכן ניתן לפנות אלינו באתר / אינסטגרם / פייסבוק.